Zhra78 Hanımlar bu ürünü kullanan var mı? Memnun musunuz almayı düşünüyorum tam bir fiyat performans ürünüymüş
uykusuzluklarinanasi Zhra78 ay çok güzel cidden fiyatını hak ediyor. 2 gün sıcak su kaldı içinde döktüğümde hala sıcacıktı su ek gıda döneminde dışarıda çorba vs yedirmek içinde gayet iyi
motherisbackk Zhra78 ben kullanıyorum çok memnunum hiçbir yemeği asla akıtmıyor birde sıcak tutuyor uzun süre
uykusuzluklarinanasi Zhra78 tam oturtamıyor olabilir misiniz? açılırken zor oluyor sıkıldığı için ama kapatırken sorun yaşamadım hiç
uykusuzluklarinanasi Zhra78 arada oluyor bende de ama tam oturtamadığım zamanlarda sonra tekrar açıp kapıyorum o zaman oluyor. değişim yapıyorlarsa bi soru. isterseniz
Zhra78 uykusuzluklarinanasi iade ettim ya sanki iç kapak kapanırken sürtüyor gibi içim gidiyodu baktım başkasına ama onda da o vardı kapatırken