ak1 olabilir canım. Ya inan benim 11 aylık dönem dönem bazen bir iştahlı bazen aşırı iştahsız. Eline bir şey ver ilgisini çeken o an direkt kaşıkla ağzına ver o bişeyle ilgilenirken benim bebeğim aşırı iştahsız. Bardak kullanmayı biliyorsa bardakla ayran ver en azından bişeyler yemiş olur. Benim bebek 2 kg doğdu 11 aylık zar zor 8 bucuk kilo aldı sanırım ne emer ne mama yer çok zor