pnrmasal eczaneden serum aldım bir de 5cc lik şiringa. Şiringaya serumu çektim iğnesini çıkardım bebeği yüzüstü tutarak birer cc burnuna serum sıkıp burun aspiratörüyle sümükleri çektim bu kadar. Burnunun tıkandığını hissettiğimde uyguladım. Benim ikinci kızım ilk kızımdan tecrübeliyiz burun açma konusunda.