cananelisa kolik annesi olarak kesinlikle gaz. Kolik berbat bisey gittikçe kolaylaşıyor. Benim kızım 6.ayda anca rahatladi şuan 2 yaşındayiz dişlerde elbet zor ama hicbirsey beni gaz kadar zorlamadı zorlayacagini da sanmıyorum artık. Kolik normal bir gaz değil çünkü berbat bisey Allah yardımcınız olsun ama az kalmış bu saatten sonra baya azalıyor 6.ayda tamamen bitmişti