14 aylık 9 kg bebeğim var yeme problemi olan bi bebek aylarca zorla besledim bebekken emmiyordu biberon tutmuyordu. Mamayı zorla ağzına sıkıyordum şuanda gündüz sadece çorba falan içiyo ve çok hareketli kilo alamıyo çünkü yemiyo gece beslenmesi kesilmeli denilmiş ama bu şartlarda sizce gece mama vermeli miyim ?