momysskaan Evet devletle özel hast uygulaması farklı, diğer 2 oğlumu bende özelde yaptırmıştım biri 4 aylıkken diğeri 1 yaşındayken, ikinde de toplamda 1 saat sürmedi hastaneye giriş ve çıkışımız, küçük bir iğneyle lokal anestezi yapılmıştı sadece o bölgesi uyuşturulmuştu gayet uyanık hareketlilerdi 6 dakikada bitmişti öncesinde de tetkik tahlil vs hiçbirşey istenmemişti eve gelmiştik.. ama devlet lokal yapmıyor genel aneztezili yapıyor maalesef ameliyat gibi yani o yüzden çocuk cerrah muayene ettikten sonra anestezi polikliniğine yönlendirdi orda tahlil tetkik yaptırdıl ordan geçti sonra gün verildi birgün evvelinden yatış olucak dendi bakalım inşAllah buda rahat geçer keşke anestezi verilmese çünkü sağlıklı olan lokalmiş ama özellere artık güç yetmediği için bu sefer devleti seçtik Allah pişman etmesin