sezennkz Kızlar bebeğim 2 aylık ben hala adet olmadım olabilir mi böyle bir şey doğumdan sonra 15 gün lohusa kanaması oldu sonra hiç kanama olmadı bebeğim 2 aylık normal mi???? Sezaryen doğum
Aysenur122 sezennkz çok normal arkadaşım 1 sene olmamıştı bende 3 ay sonra oldum doktoruna danışabilirsiniz o da normal diyecektir
aliecem sezennkz aynen bende öyle oldum 2 ay 3 günlüğüm 15 gün kanama oldu az az sonrasında adet olmadım diğer iki dogumumda kırkım çıkınca olurdum bu sefer olmadım ama hamilelik olamaz çünkü eşim disarda çalışıyor
Seydag11 bebeklimo Ilk adetimi gecen ay oldum. Bu ay da olurum diye bekliyorm ama 5 gun gecikti bi korku saldi bebegim daha 5 aylik