Tombikdonerartikcokpahali Eşimi oraya yönlendirme yaptılar. Süreç nasıl ilerliyor. Eşim bipolar hastası
[silindi] [silindi] akıl sağlığı yerinde mi değil mi vasi atanması gerekiyor mu diye rapor verilecek kısıtlanması uygundur ve ya gerek yoktur şeklinde
Tombikdonerartikcokpahali Aerith eşim bipolar hastası, adli tıpa da yönlendirme yaptılar ama orada neye nasıl bakacaklar onu bilmiyorum
Aerith Tombikdonerartikcokpahali yani hastane yönlendirme yapmaz benim bildiğim. Herhangi bir dava, adli vaka varsa adli tıpa gidilir.
Aysenur2019- Tombikdonerartikcokpahali vasiliğini siz alacaktınız galiba ama almak istemiyordunuz sıkıntı olacak diye degil mi öyle hatırlıyorum hala çözüme kavuşmadı mı