Oğlum 7ay 15 günlük . 4. Aydan sonra tamamen mamayla beslenmeye başladı (sütüm azdı meme reddi oldu). Gece 2 defa 180 cc içiyor sabah 9 gibi kahvaltı yaptırıyorum genelde yumurta, avokado , labne peynirli öğün hazırlıyorum . 12 gibi mama veriyorum . Öğlen meyveli yoğurt akşamda çorba veriyorum . 6 gibi yine mama veriyorum . Gece uykusuna 9 9 buçuk gibi geçiyor o zaman da mama veriyorum . Önceden günde 6 kere mama verirdim şimdi mamayı azaltmam yanlış mı oldu bilemedim ya çünkü ek gıda da hepsini bitiremiyor zar zor yediriyorum . Aç kalıyor gibi hissediyorum nedense . Çişli bez sayısı 5 oluyor dolu dolu. Kakasını da bir kere yapar .