Oğlumun sag gözünde katarakt çıktı alanyadan şevkle antalya tip fakültesinde ameliyatını yaptirdik. 9000 tl ödeme yaptık mesela para değil sonrasında yaşananlar sanki bedavaya yapmış gibi ameliyat sonrası tam 1.5 ay her p.tesi randevu verdiler alanyadan antalyaya her hafta gidiyoruz ama 1 kere bile doktoru göremedik hep asistanlar muhatap olduk onlarda anca damlalari ilaçları falan anlatıyor doktor beyi görmek istiyorum diyorum doktor tatilde doktor ameliyatta vs. Son patlamayı söyle yaşadım lens mi gözlük mü ona karar verilecekti ama bebeğim 20 aylık korktuğu için cihaza girmedi ve ölçüm yapılamadı dediler şimdi gidin 3 gün sonra yine gelin narkozla ameliyathanede bakicaz saat 12ye randevu verdiler 4te aldılar oğlumu geceden beri aç bebegim perişan oldu. Neyse çıktı geldi gene geldi asistan kız haftaya tekrar gelin ilaçları şu şu. Bir dk dedim ölçüm noldu hani gözlük lens karar verecektiniz kız bir baktı AA dedi ölçüm yapılmamış cihaz bozukmuş. Yani benim bebeğime boşu boşuna dayamislar narkozu ve hiç bir işlem yapmadan yatırıp geri getirmişler ve ben sormasam asistanin haberi yok bundan ortalığı ayağa kaldırdım aldım dosyamizi bütün yol boyunca ağladım sinirimden uzuntumden. Sizden ricam antalya ya da alanyada göz doktoru tavsiyenize ihtiyacım var ama çocuklara da bakıyor olması lazım her göz doktoru bakmiyormus çünkü