Oğlum 14 aylık. Sabah ve akşamında birşey yoktu. Sadece hiç uyumak istemedi gece. Uyuduğunda saat 2.30 falandı. 5 te bir uyandık yavrum titriyor. Dişleri birbirine vuruyor titremekten buz gibi elleri ayakları. El tırnakları dudakları mosmordu. Direk bi battaniyeye sarıp Kaptığım gibi hastaneye gittik. Hastaneye gittiğimizde vücut ısısı yükselmişti hatta 38.6 olmuştu. Hemen bir ilaç verdiler röntgene gönderdiler. Sonrasında heryerine ıslak pamuklar koydular. Ateşi normale dönünce bronşit başlangıcı diyerek eve gönderdiler. Başına böyle birşey gelen var mı ? Çocuğum havale mi geçirdi o sıra anlayamadım bilgi verende yok.