periiumay ben günde iki üç kere mama da veriyorum memeyi bırakmadı şükür inşallah sizin bebişiniz de bırakmaz. Bir de instagramda bebek.uzmanı var onu takip ediyorum geçenlerde şey dedi emzirmeyi bitirdikten sonra sütünüzü sağın hiç gelmiyor diyr üzülmeyin amaç bebek sanki daha emiyor gibi sinyal vermekmiş beyne, vücut bebeğin daha ihtiyacı var bende süt yok diyerek süt üretiyormuş. Bir de bol su