Arkadaşlar 3 ekimde dr.um yap deyince yaptım iğneyi. 5 ekimde LH testine göre yumurtlama gördüm. 4 5 ve 7si degerlendirdik. 13 ekimde gebelik testi yaptim ilacin etkisi gecmis mi diye negatif çıktı test yani gecmis ignenin etkisi. Simdi 3une gore bugun 14. Gün test yaptim 5 dk once o da negatif çıktı. Yani sonuc kesin negatif mi? Yoksa 5ine gore hesaplayip mi test yapmak mi lazim? Sonucun ne oldugu da onemli cunku hastane muayene ve dogum fiyatlarini ogrenince tamamlayıcı sağlık sigortası yaptiralim dedik ama gebeyken sigorta yapanlarin fiyati yuksek cikiyor. Ona gore police yapilacak