inci86 benim destekçim yok ama benim evden çalışma sistemim tam home office değil. Mühendisim ben. Doğumdan önce aktif olarak ofisteydim. Doğum iznim bitince işe geri döndüm. Bilgisayarım ve internetm olduğu sürece her yer ofis oldu bana. Ama aynı zamanda eşimin evde olduğu günler bi kaç saatliğine de olsa ofise gidiyorum. Zor mu? Evet oldukça zor. Dün oğlum aşırı huysuzdu. Kahvaltısını yemedi meme emmedi uyutamadım. Elimdeki işi yetiştiremedim diye dün gece çocuğu uyutup bilgisayar başına geçtim.