Bebeğim 50 günlük evet küçük biliyorum ama alışkanlık haline getirmiş bu böyle devam edecek diye korkuyorum, bebeğim gece emmek istediğinde her uyandığında kaka yapıyor, temizliyorum uykusu kaçıyor bidaha uykuya geçirmekle uğraşıyorum, gündüz de pek yapmıyor bazen 2-3 kere yaklaşık 10gundur bu şekilde ,bunun için ben bişey yapabilir miyim gerçekten alışkanlık haline getirecek diye korkuyorum artık