Pamukpasta 2 ay 10 günlük bebeğim sürekli ıkınma halinde gaz var diye düzgün emmiyor da siz de durumlar nasıl?
Pamukpasta Bizim basta sorunumuz yoktu bu kadar iki ay aşılarından sonra arttı gibi sanki.Enterogis önerdi doktorumuz pek iyi gelmedi gibi.sonra metsil aldım iki gün verdim fayda etmedi hiç.bugun de ishal gibi fazla sulu kakası. zaman çözümü gazın sanırım 🥺