Özel bir kreşte, Avukat bir anne 21 aylık çocuğun suratında parmak izleri görüyor. Kameradan bakıyolar. 7-8 tane bebek uyuyor bir tanesinin başında öğretmen çocuk yatakta tokat atıyor çocuğa. Yine oyun oynatırken sürekli itip kakıyor çocukları, Çocuklar hiç mutlu görünmüyor. Bu olay olana kadar tabi herkes çok iyi bir yer zannediyor.
Evet bu meslek çok zor çocukla uğraşmak kolay değil ama beceremeyen yapmasın . Ben gözümden sakındığım çocuğumu o halde görsem kıyamet kopardı, resmen robota çevirmişler çocukları.
24 aylık oğlumu acaba artık kreşe versem mi diye düşünüyordum ama kendini tamamen ifade edene kadar yine askıya alcam ☹️