Arkadaşlar bebeğim 7 aylık el ayak hastalığına yakalandı doktor sadece bi tane damla verdi bide ateş düşürücü ama ateş düşürücüyü sürekli vermiyorum kayınvalidem sen devamlı ver ateş düşürücü diyo bu durumu yaşayan var mı hastalığı nasıl atlattı ateş düşürücü vermeli miyim bide bıttım sabunu var onunla yıka diyo devamlı bi baskı halindeydim ne yapmam lazım ?