Ya arkadaşlar kafayı yiyeceğim artık ben. 11 aylık olduk 10.aydan beri hep mızmız sadece yemek yedirirken ağzı kapalı desem.. çığlıklar ıııı aaaa ya sürekli ağlıyor mızmız susmuyor o ses resmen kafanı tirmaliyor artık neden böyle olur çok huysuz. Sabah 7 7 buçuk gibi kalkıyor gece 48573828 kez uyanıyor. Kahvaltı hazirlayana kadar aynı mizmizlik yaptıktan sonra yine başlıyor oyunlar oynuyoruz aktiviteler yapıyoruz. Artık alışkanlık mi oldu acaba çocuğumda bu o sesi hiç susmuyor aglama iiiii ııı oyun bile oynasa huysuz bı şekilde oynuyor sizde varmı böyle bı durum geçici mi dayanilcak gibi değil zaten uyku desen yok 2 3 saat kesintisiz uyku bile yok zaten beden olarak yorgunum bide kafam sabahtan akşama kadar o sesle çalkalanıyor 😫 dün yardımcı abla geldi neden bukadar huysuz bizimki hiç böyle değil uyuusu olurda huysuzlanir ya sürekli o modda