yasemin1812 Arkadaşlar 2 gün önce sesim kısıldı bugün baya düzeldi ama kuru öksürük var biraz ve bazen de sol kulağıma vuruyor. Dün doktora gittim bu antibiyotiği yazdı emzirirken kullanan var mı aranızda Doğal yollarla nasıl geçirebilirim ya da tavsiyesi olan var mı
Fasi yasemin1812 agumentin sütü geçer doktorum bana içme demişti yüksek bir ilaçta ama doktorunuzda bilerek vermiştir bilemedim
isminivermekistemeyenizleyici yasemin1812 ben kullandım diş için hemde defalarca bir sorun yaşamadım bebeğim o zamanlar 3 aylık falandı hatta. Hamileyken falan da kullanmıştım
elifozkan yasemin1812 bu ilaç hamilelikte kullanılabiliyor. Hamileyken kullanılıyorsa emzirirken de kullanılır diye biliyorum
yasemin1812 Fasi Bende bilemedim ya kendiliğinden ne zaman geçeceğini de bilmiyorum bebeğe bulaştırırım diye de korkuyorum kararsız kaldım☹️
Fasi yasemin1812 3-4 saat geçmesi gerekiyor ilaçla emzirme arasında diye biliyorum ama buna dikkat ederseniz belki çok etkilemez bebeğinizi
atanmisbiri B grubu antibiyotik oluyormuş,hamileler bile kullanabilir demişti aile hekimi,bide bir ara enfeksiyon kapmistm emzirdigimi söylemiştim bunu kullanabilrsin demişti doktor,yine siz bilirsiniz
bsmnl yasemin1812 böyle durumlarda kar zarar oranına bakıyoruz der benim doktorum. Belki ondan vermiştir.
Fasi yasemin1812 herkes kullanılıyor yazmıs sorun olmaz ilaçla süt arasına dikkat edenilirsiniz içiniz rahat eder bence
Mnli yasemin1812 hamilelikte de yazmışlardı aay antibiyotik kullanmam hamileyken dedim o hastalıktan dolayı kanamam oldu kadın doğum dru neden antibiyotiği kullanmadın dedi emzirirken şükür daha o derece hastalanmadım anca ballı limonlu sular yapabilirsiniz doğal ama iltihap varsa zor iyileşirsiniz
yasemin1812 Mnli Doktora gittim dün kuru öksürük var biraz ve sol kulağıma vuruyor enfeksiyon var dedi ondan verdi☹️