Asyaveannesi04 asell13 Philips wasabi kullandım çok memnun kaldım hala evde brokoli yaptığımda kullanıyorum
imeaeb asell13 İkisini de değil, kiwi’ninkini tercih etmiştim daha uygun diye onu sormamışsınız ama çokk memnunum🤩
Asyaveannesi04 asell13 ölçü kabı derken bende ölçü kabı yoktu ama meyvelerini herşeyini kendim yapıyordum onda