Merhaba bebeğim 4 aylık doktora götürdüm ama takip et ciğerleri temiz dedi bir şey vermedi gün içinde iyi 1 belki 2 kez öksürürse öksürüyor ama gece geliyor özellikle ve balgamlı öksürük. Burun tıkanıklığı geçti baya ama nebülle serum veriyorum ondan sonra rahatlıyor atıyor balgamı sonra yine aynı halsizlik ateş vs yok. Keyfi yerinde ama başına gelen var mı? Ne yapsam rahatlar