Hanımlar bebeğim 3 aylık oldu hala içime sinen bir doktor bulamadım hepsi baştan savma konuşuyor cıvık cıvık olmak değil amacım ama insan bebeğini emanet ettiği birinin samimi sıcakkanlı olmasını, güzel sabırla cevap vermeisni bilgilendirmesini istıyor :/ sizden ricam pendik ersoy hastanesi, mehmet toprak hastanesi ve tuzla okan üni. Hastanesinde önerebileceğiniz doktor var mı?