uykumvarasko Helooo Tarot’a inanan varmı ben inanmam normalde ama annem baktırmış ve benim için şubat ayında hamile kalıcak tekrar demiş önce güldüm geçtimde bi tedirgin olmadım değil ahshjsja baktırıp başıma böyle bir şey gelen varmı
MiracAlpinveUmutunAnnesi uykumvarasko Uyandım da yani fal mal bilmem ben üstte kalksın diye yazıyorum 😅
Sassolsobe uykumvarasko hiç inanmam on şey söyleniyorsa beşi tutmaz , tutan beş de sallıyorlar denk geliyor işte
ornitorenkperi uykumvarasko aslında inanmamak lazım ama baktırıp düşünüyoruz sürekli belki de kendimize çekiyoruz
ornitorenkperi Valla ben birine baktırıyorum temmuzda eşinden ayrılacaksın Eylül Ekim gibi tekrar bir arala geleceksin dedi ve öylede oldu hayret ettim
ZeydsMom uykumvarasko tarotu gercekten bakabilense evet . Ama sallayanlar cok fazla. Bide ben artik kahve fali tarot fali bu gibi seyleri yapmiyorum cunku sanki hep ondan sonra islerim yolunda gitmiyor. 1 ay falan kendime gelemiyorum sonra duzeliyor. Bi kadin vardi ya o konusmustu bakinca cinler soyluyor bu gibi seyleri onlari kendimzie musallat ediyormusuz
zmiraymom uykumvarasko ya ben böyle şeylere inanmam ama Öğrenme psikolojisinde kendini gerçekleştiren kehanet diye bi terim var. mesela siz bunu bilinç altınıza yerleştirdiniz ve sürekli bunu düşünürseniz o olay gerçekleşir. Derste gördüğümüz bi örneği anlatayım. Bi adam soğuk hava deposunda kilitli kalmış ama soğuk hava deposu çalışmıyormuş yani soğuk değilmiş. Adam kendini öyle bi koşullaşmış ki yapılan otopside damarları sanki donarak ölen birinin damarları gibi olmuş yani adam kendi düşüncesi yüzünden ölüme sürüklemiş kendini.
coffeewithgummastic uykumvarasko inanıyor muyum bilmem ama Instagram’da Akasya asilturkmen bi ara günlük kart çekiyordu hikayesinde paylaşıyordu şimdi yapıyor mu bilmem ama o zamanlar takip ettiğimde bir gün çektiği prens kartına denk geldim güzel haberler demişti anlamı. Belki de çok icsellestirdigimden mi bilmiyorum ama ertesi gün hamile olduğumu öğrendim. Tesadüf de olabilir.
ornitorenkperi uykumvarasko valla bende inanmayarak baktırmıştım ama kadın herşeyi önüme dökünce yok bu kadar olmaz dedim oldu yaşadım şimdi baktırmıyorum heycanı kalmıyor
Ariaa ornitorenkperi kime baktırdınız acaba ben de bu ara merak saldım :) özelden yazmanız mümkün olur mu