amazontuba asenauras ateşi 1 gün sürdü ertesi gün geçmişti sizin de daha çıkmaz ateşi büyük ihtimalle. Geçmiş olsun
Aysunnkaya asenauras ben hep hafif atlattım şükür aşıya gitmeden mutlaka calpol veriyordum hiç bir aşısı çok şükür ağrı ateş yapmadı
dilekberre Biz bu sabah 9da olduk. 12de ateş düşürücü verdim. Normalde gündüz çok uyuyan bi bebek değil. Ama hep uyumak istiyor. Normal mi? Uyku yapar mı. İnternetten baktım net bişi yazmıyor.
asenauras canmanayvesuyu 37.5 üzerine çıkınca bir Çay kaşığı . Ateşi yükselmesen kontrol altına almak için 37.5 de verilmesini söylemişti
efnanveannesi1 asenauras Bu sabah 9 da olduk 2-3 saat uyudu sadece gündüz hiç uyumaz normalde onun dışında hep huzursuz henüz ateş olmadı bekliyorum bakalım
asenauras efnanveannesi1 ağrısından dolayı huzursuzluğu olurmuş e kolay değil vücut yeni bir virüsle tanışıyo
canmanayvesuyu asenauras ya internette bi yerde de ateş düşürücületin aşının etkinliğini azalttığını gördüm o yüzden öncesinde vermeyi falan önermiyorlar
asenauras canmanayvesuyu ben ateşi çıkmasın diye eklem yerlerini 4 saatte bir sildim . Vücut sıcaklığı yükselince alnına nemli bez koydum 37,5 üstünü iki kere gördüm ve bir çay kaşığı calpol verdim
canmanayvesuyu asenauras anladım ben de bi kaç kez 37.6yı gördüm uzun kollu zıbınını çıkardım kısa kollu bıraktım ekstra bişey yapmadık kendisi geriledi