berennur01 Ay kan tahlili nasıl yapılır tecrübeli anneler yazar mısınız sağlık ocağındaki hemşirem hastanede yaptır demişti siz nerede ve nasıl yaptırdınız hastane randevu alarak mi gidicez onuda bilmiyorum yazar mısınız 🥰
elfyns berennur01 pazartesi yaptırdım bana da saglıkocagı hastanede yaptır dedi normal pediatri bölümüne randevu aldım 9. Ay için geldim kan tahlilleri için dedim hemen aldılar birde kkk aşısı olduk
minikmucizemaak berennur01 9. Ay normal kontorol vardı zaten çocuk doktorumuz da, direk gittiğimiz de hastane de kan tahlillerini verdik. Sağlık ocağı bize de yapmıyoruz demişti. 🫠
berennur01 elfyns aaa bende randevu aldım da acaba yanlış mı aldım ben çocuk hastalıkları ve sağlığı bölümüne aldım inşallah bakarlar
berennur01 elfyns birde sağlık ocağındaki hemşire aşı zorunlu değil dedi sizinkine direk yaptılar mı sormadan ben yaptırmayı düşünmüyorum da
hepoyleolurzaten___ bizimde bir ay sonra var nasıl kan alacaklar küçücük bebişimden düşündükçe üzülüyorum ve kanı ne için alıyorlar bilen var mı
Boysmomy berennur01 daha az önce hastaneden geldik bende senin gibi nasıl olcak bilmiyordum randevu aldım gittim söyledim zaten kan tahlili istedi şimdi evde bekliyoruz 2den sonra çıkacak e nabızdan takip edin dedi zaten sağlık ocağına gidicez sonuçları göstermeye