Kızlar benm bebegım 16aylık oldu bebegmde mevsımsel alerjık var ve genız Etı ama çocuğum sureklı ayda ıkı defa bogaz enfeksıyınu oluyor be antıbıytoık olmadan gecmıyor doğal yollarla beslıyorum ağrı kesıcı şuruplar verıyorum ama atesı 38 39hep düşüyor tekrar çıkıyor bu durum beni gök uzuyor çocuğu mahfoldu size sormak ıstedım neden bu kadar sık hastalanıyor ben antıbıytık vermek ıstemyorum zararlı daha çok küçük ama gecmıyorda takvıye vıtamın verıyorum ama yne aynı yıne aynı 😥