Anneler selam,
Dis cikarma doneminde ne gibi belirtiler yasiyorsunuz?
Ates, huzursuzluk, beslenme reddi disinda “boyle bir sey oldugunda kesin dis cikariyor oglum/kizim” dediginiz bir durum var mi?
Bizde kusmalar artti gibi. Bakiyorum internete kusma yapar ve yapmaz diye ikiye ayrilmis doktorlar 😂
Avuc icleri ve ayaklari asiri sicakti gece. Ama atesini olcuyorum 36.7 cikiyor. Bazilari ishal yapar bazilari yapmaz diyor. Ilk anneligim. Dislerini de asla gostermiyor agzini actiramiyorum ne durumda dislerinin oldugu yerler bilmiyorum