Kızlar elimde 1 tog ve 2.5 togg uyku tulumu var. Dün 1 togg ile uyuttum içine de uzun kollu zıbın giydirdim. Gece sırtına ve kollarına baktığımda soğuktu. Evin ısısı 20-21 derece. Herkes 2.5 togg çok bunaltır dediği için ben de 1 tog almıştım ama üşüyor mu sizce asla emin olamıyorum ne giydireceğime ya siz nasıl yapıyorsunuz?