tutu11
[bilinmeyen] aminn🙏 minik savaşçılarımıza Allah uzun, saglikli ve mutlu bir ömür nasip etsin 🙏😇
deletedmom4842
[bilinmeyen] Gerçekten bebekleri prematüre doğan anneler benim gözümde çok güçlü ve sabırlı anneler. Her anne öyledir elbet ama onların durumu daha başka yani gurur duyuyorum sabırla bebeklerini bekleyen anneleri.
Sltnbl2018
[bilinmeyen] bende prematüre annesiyim minik savaşçıların günü kutlu olsun inşallah bir ömür sağlıkla yaşasınlar 🙏
Gozde3591
Bende prematüre annesiyim minik ama güçlü savaşçılarımızın günü kutlu olsun🧡
Hiranr
[bilinmeyen] amiiinnn..
Temmuz
Minik kahramanlarımızın günü kutlu olsun.bende prematüre annesiyim oğluşum 1 ay küvez de kaldı 4 aylık oldu çok şükür zor günleri atlattık küçük elleriyle hayata tutunan savaş veren minik kahramanlarımızın mucizelerimizin günü Rabbim yokluklarını göstermesin🙏🙏🙏
BurcuIlkeDemiray
Temmuz benimkilerde erken doğdu ve 4 aylık oldular. Kaçıncı haftada Doğum yaptınız
Janss
[bilinmeyen] Bebekten daha bebek mucizem ❤️ İyiki ❤️
Gizemayvazz
[bilinmeyen] bedenleri küçük olabilir ama hikayelerimiz büyük ♡
Nurbanu
Erken doğan bebeği büyütmek okadar zorki ahh çeken bilir hala savaş veriyorum kilo alsında büyüsün die 3 ay 21 günlük #prematüreannesiyim 💜🌸
Ipekk
Nurbanu hem nasıl çeken bilir🤦🏼♀️
Ntugba
[bilinmeyen] Minik savaşçılarımızın günü kutlu olsun ❤❤
Nurbanu
Ipekk hem iştahsız hemde prematüre olması çok zor 🤷🏼♀️
Gizemcetinbag
Aminnn rabbim bidaha bizi ayırmasın evlatlarimizdan 🙏
Lolita
[bilinmeyen] Aminnn🙏🙏
dphnln
Kimse yaşamasın 🙏🏻 Bebeklerimizin günü kutlu olsun kızlar. 💙🌸🧿
Semraaa
32 haftalık minik bir prematüre annesiyim kızım şimdi 6 ay 13 günlük me çabuk geçti zaman neler atlatmışsız birlikte küçücük bedeniyle büyük savaşlar veren kuzularımızın Allah acılarını göstermesin sağlıklı büyüsünler inşallah 💕
Minik kahranların gıdılarından öperim 👼😘
Allahım bütün herkesin evladını korusun 🙏💕
Aygndnc
38 haftalık doğum yapmama rağmen 32 haftaya uyumlu bir bebeğim oldu onu kucağıma aldığımda o kadar minikti ki çok saskindim ne yapacağımı bilemedim. Ben daha dogumhaneden çıkmadan almislar kizimi yoğun bakıma benim hic bir şeyden haberim yok. Çok kanamam olduğu için 2 saat fazla kaldım akşam üzeri saat 19:20 civarı beni odaya aldılar kızımın yoğun bakımda ve prematüre bebek olduğunu o zaman öğrendim . Ağlaya ağlaya yanina gittim ve o minik gözleriyle bana bakıyordu. 1.5 ay yoğun bakım seruvenimiz oldu karaciğeri ve safrasi hala gelişmedi şimdi 4 ay 19 günlüğüz zaman çok hızlı geçiyormus . Sanki ondan önce hayatım olmamış gibi. Prematüre farkındalık günümüz kutlu olsun. Minik kuzularimiz hep sağlıklı ve huzurlu ortamlarda bizlerle beraber büyüsün inşaallah 👼❤️
BurcuIlkeDemiray
Aygndnc benimkilerde 4 ay 7 günlük oldular 🥰
MerveBeren
35 haftalık dogan kızım şimdi 6 aylık oldu çok sukur premature annesi olmak bambaşka bi duygu Allah'im evlatlarimiza sağlıklı uzun bir ömür nasip etsin :)
fatmagl
MerveBeren
gencmom_ tabi bunda kansızlıktan ölmezsem 😂😂
Almina
33+5 1910 kilo 45 cm dogum yaptim küveze fln girmedi cok sukur rabbime simdi 4 ay 1 gunluk 5800 kilo 58 cm oldu 😊
Deletedmom006
[bilinmeyen] ne gibi problemler yasadiniz