aslan97 2 aylık bebeğimin gaz sancısı ne yaptıysam azalmıyor Uykunun içinde ağlıyor rahat uyuyamıyor gazdan dolayı sma comfort hipp combiotic denedim kabız yaptı şimdi aptamil confil deniyorum kabız yapmadı ama gazı hala var fazlasıyla önerebilceğiniz bir şey var mı
aminemihraesin aslan97 banyo yaptırırken karnına bol bol sıcak su döküyorum,ayaklarınj sıcak tutmak için iki çift çorap giydiriyorum ,Bi de bol masaj ve ayak hareketleri,
eyllzhr aslan97 aptamil bizde çok gaz yapmıştı 😏 ben masajla ve bu kiraz çekirdekli kemer var onu koyardım ısıtıp öyle geçirirdim