Bildiğim kadarıyla zaten öyle uzun süreli kullanılan bir ilaç değil.
Zamanında doktor bize 1 hafta kullan bırak demişti. Kızımda hiç yan etki görmedim. Hatta genelde sersemlik uyku hali yapıyor. Kızımda hiç yapmadı.
Gözleri sisiyordu sebepsiz yere, alerjik diye vermişti doktor. Ve kısa sürede toparladı.