Bugün eczaneden hametan aldım.eve gelip hemen kullanmak istedim sıkar sıkmaz elime merhem değil yoğun bir şekilde merhemin yağı aktı .hemen skk tarihine baktım 2027 yazıyor.ve merhemin ağzında ki korumasını da kapagının arkası ile ben delip açtım.Hametanın kapagını kapatıp biraz ortadan asagıdan sıkıp içindeki karışımı homojen yapmaya calıstım.sonrasında yag kıvamından merhem kıvamına geldi ama yine çok cıvık sayılır.acaba bozuk mu?