Merhaba suan ebebekte sweatshirtler 4 al 3 öde var .bebegim 10 aylık .cok kilolu bir bebek değil minyum .bedenler 1 yaş 2 yaş var. 1 yaş alsam hemen küçük mu gelir? Bu kişi gecirsin diye 2 yaş alsam o da çok mu büyük olur? Hellobaby sweatshirtlerin kalıbı nasıl ? 1.5 ara beden neden yapmazlar anlamıyorum 🥲