4 aylık oldu bebeğim hala ortamızda yatar bencede anneye ihtiyacı var çünkü kusuyor dönmeye çalışıyor örtüyü üstüne çekebiliyo tıkanabilir diye korkudan bende yanımda yatırıyorum ve aklım kalıyor beşikte olunca belki biraz daha büyüyünce 🥲 boşver kimseyi dinleme o senin bebeğin Tabikide kokunu ister ve oda senin için çok kıymetli yanımızdan ayırmak istemememiz merak etmemiz çok normal onlar bizim canımızzz