yuuuiutttt evet kalıplarında bi orantısızlık seziyorum bende bayadır.. alt uzun oluyor genelde🤷🏼♀️ mesela geçen kış aldığım şeylerin alt kısımları halen oluyor üst olmuyor 😂 yazın da diğer yazdan kalma şortlarını giydi.. aslında ben memnunum ama bu orantısızlık güzel olmuyor tabi