Nrcnkrmn Bı arkadsm tüp bebek tedavısı yaptrdi 12 günu yarn kan vercek ama gebelk testı yapmış bugn negatıf cıkmıs tutmams olablırmı acaba bilen varsa yazabılırmı
Begonvil__ Nrcnkrmn ben 12. Gün kan verip öğrendim pozitif çıkmıştı. Aynı gün erken gebelik ve normal gebelik testi de yaptım evde onda da pozitif çıkmıştı
hasibekar Nrcnkrmn Nrcnkrmn kanda belli olur bende tüp Bebek yaptım üç tane test denedim negatif çıktı kan 2 gün sonra kan verdim pozitif ti
veramommy Benim çizgim hayalet çizgiydi ben dışında kimse görmüyordu çok silikti,kan verdiğimde 62 çıkmıştı sanırım,kesin net kan sonuçlarında öğrenir,inş tutunmuştur🙏
kagan221_ Ben ilk denemede tutmuştu 9 gün yaptım pozitifi görmüştüm aynı gün sağlık ocağına da kan verdim onayladı 12 de yaptığında çıkmamış da tutmamış olabilir teste bozuk olabilir testi ilk idrar ile yapmasi daha önemli inşallah test bozuktur
Mommyhann Nrcnkrmn testi sabah uyandıgında yapsın ilk idrrıyla yani orda daha net sonuç oluyor ama bazen negatif cıkıp kanda pozitif cıktıgıda oluyor
KubraKaranKaya Nrcnkrmn doktorum bana kendin evde yapma onlar doğru sonıç vermez kanda belli olur dedi. Ama insan dayanamıyor ya bende evde yaptım pozitif çıkmıştı. Doktora mesaj attım oda hayırlı olsun demişti
cansmes Nrcnkrmn 3. Gün ve 5. Gün embriyolarının gebelik testinde görünme süreleri farklı oluyor. 3. Günse geç çıkabiliyor.
Birgocmenkustuo Nrcnkrmn benim 1 hafta sonunda çok net şekilde çift çizgi çıkmıştı, dayanamayıp test yapmıştım. Ama doktorum 12.gunde yapacaksın testi evde demişti. Yani ne yazik ki tutmama ihtimali yüksek, düşük ihtimal test bozuk olabilir. Kan verirse en net oyle ogrenir.