neanladinyurdagull Kullanıp memnuz kaldığınız markaları yazar mısınız.Acil öneri arıyorum.Apple için eşimin böbreğini satmam gerek o yüzden android lütfen 😅💎🌺
zeynep22e Ben 4 senedir poco kullanıyorum çevremdekilerede aldırdım herkes çok memnun işlemci konusunda iyiler