Şuan 2 buçuk yaşını geçtik şubatta 3 oluyoruz ama şu 1 aydır o kadar huyu değişti ki yapma dediğimde yapıcam diyor inatlaşması bişeyi yaptırana kadar sebepsiz yere ağlamaları sürekli böyle güzelce anlatıyorum olmuyor bağırıyorum olmuyor telefonu şarja takıyorum niye taktın sen bunu şarja diye bana bağırıyor akşama kadar beni deli ediyor bide çok konuşuyor susmuyor yapılan hiçbir şeyden memnun olmuyor sürekli mızmız ağlamalar akşam babası işten gelincede aynı şeyleri ona yapıyor çok hareketli bir çocuk akşama kadar hiç oturmuyor sürekli koşturuyor yemeğimi zor yapıyorum ev işini zaten tam yapamıyorum arabayla biyere gidemiyoruz arabada da durmuyor gittiğimiz yerde de durmuyor migrenim var hergün baş ağrısı çekiyorum hergün migren ilacı içiyorum 20 yaşında ve 16 yaşında abileri var onların küçüklüğü hiç böyle değildi bu çok farklı bi çocuk baş edemiyorum artık