nurhira1907 yorgun olunca insan tabi kaldıramaz haklisnz. Ben uyuduktan iki saat sonra yaptırıyorum mesela sonra sabaha kadr birdaha ellemiyorum. O şekilde uyumasi evet havalarda serinledi ama şöyle birşey okumustm. Çişini yaptırıp yatiriyorsunzya ondan bir yarm saat bir saat icinde tekrar uyku halinde isetirseniz mesanesndeki kalan ciside bosaltiyormus sanırım belki Ozman daha rahat uyur çiş kaçırmadan istersenz bir deneyn