cokcocuk ben 9 ay zylanda hap kullandım âdettim neredeyse hergün mesela 21 gün durur 7 gün olursun ya bende tam tersiydi iğneyi denemek istiyorum dedim doktora 2. Ayım bu ve hemen düzene girdim 7 gün oluyorum maks hap hergün düzenli alman gerekiyor telefon a alarm kuruyordum ben o şekilde kullanıyordum