Alyakuss_ doğum kilosu önemli burda bir de 1 yaşından sonra çok da kiloya takılmayın en kilolu bebek bile belli bir sınırda kalıyor tabi obez olup hormon bozukluğu yok ise çünkü hareketleniyorlar ister istemez , 18. Ayda büyük kızım 10,5 kiloydu mesela o zaman gayet iyi demişlerdi ,şimdi gel gör 4,5yaşında 14,5 kilo dusun yani 3 senede aldığı kilo 4 kilocuk sadece 😁