Önceden baktığını düşünürdüm ama üzerinde durmamıştım açıkçası. Son zamanlarda her zaman bakmıyormuş gibi geldi. Dünden beri de kafaya taktığım için sürekli sesleniyorum ama bakmıyor! 10 kere de seslensem bir kere belki.
Ama garip olan bir şey var mesela başka bir isim söyleyince bakıyor, babasının ismi mesela, bilerek mi bakmıyor anlamadım. Onun dışında motor ve duyuşsal becerileri iyi. Yani göz teması var fazlasıyla, sosyal gülümseme var, babıldama, hece, kelime, yabancılama, bizimle oyun kurma, aktif olma, duygularını vücut diliyle ifade etme vs.. Kucağa gelmeyi seviyor, kısa yönergeleri anlıyor, sesleri taklit ediyor, baybay yapıyor, algısı yüksek bir çocuk. Ekran yok bizde onunla da ilgili değildir ama işte çoğu zaman ismine bakmıyor neden olabilir önemli bir durum mudur?😭 Prematüre doğduğu için her gelişim aşamasında kaygılanıyorum herhangi bir şey eksik olunca