Normal doğum istiyordum 1 cm açılmayla hastaneye yattım suni sancı verdiler 1.5 gün boyunca açılmam ilerlemedi bebeğin kalp atışları yavaşladı sonra düzeldi derken suni sancıya devam ettiler sonuç olarak 1.5 günün sonunda sezeryana aldılar bebeğim doğdu verdikleri suni sancı düşüp artan nabzı bebeğimin kabinde bi sorun oluşturmuş mudur arkadaşlar