tinimini_mom Kızlar nötrofil değerimiz düşük olduğu için doktor hematolojiye yönlendirdi. Ankarada hangi hastane doktor önerirsiniz? Zaten birkaç hastanede var. Lütfen benim için çok önemli
hopdedik tinimini_mom etlik sehir hastanesinde iyidir. Hematoloji doktorlar ozellikle bolum baskani cok iyidir . ( 2017den beri hematolojik rahatsizliklarimiz mevcut)
Tubaaa0 tinimini_mom ben Ankara’da değilim bilmiyorum ama benim kızımın da düşük nötrofil değeri hematolojiye takipliyiz
Tubaaa0 tinimini_mom bizim 270 çıktı en son . Kemik iliğinden biyopsi alındı çok şükür temiz çıktı , genetikten kan istediler onu verdik en az iki ayda çıkarmış sonucu. Her ay gidip kan vericez hematolojiye, şu anlık herhangi bir ilaç falan vermedi
tinimini_mom Tubaaa0 0,2 oluyor sanırım anladım çok geçmiş olsun ya Allah yardımcımız olsunnn. Şu an ciddi bir öksürük dönemindeyiz yine kan aldılar 0,3 çıktı iyice düştü. Anlamıyırumki ben hastalıkta düşmesi normal ise niye kan alırlarki
Tubaaa0 tinimini_mom bebeğiniz kaç aylık ayına göre kilosu falan normal mi. Benim kızım zayıf acaba bu iştahını etkiliyor mu diye düşünüyorum da ondan soruyorum