Kızlar çocuğum 2 buçuk yaşında uykuya çok zor ikna ediyorum ve çok zor uyutuyorum sallayarak oda erken kalktığı için öğle uykusuna yatırıyorum max 1-1 buçuk saat yani son uykusu en geç 14:30 da bitiyor on rağmen gece 11 buçuğu buluyor uyutmam artık bıktım öğle uykusunu kessem 5ten sonrası hunilik oluyoruz bi önerisi olan varmı