girlmomm Maksat muhabbet babıldama dönemini sormuyorum hep diyorlar ya 1.5 yaşta başlıyorlar diye 18 aylık mı başladılar konuşmaya yoksa erken mi geç mi ?
MinikPandam_ girlmomm 1 buçuk yaşına kadar kademe kademe ilerledik, 1 buçuktan sonra yavaş yavaş akıcı konuşmaya başladı şimdi susturamiyoruz🤣🧿
A2B4 girlmomm Valla 22.ayında terapi destekli kelimeler geldi şuan cümle kuruo 29 aylık.bu değişir canım
defnemiraybebek girlmomm şuan 16 aylık belli başlı kelimeleri var ikili cümle yok ya da çok nadir baba gel diyor
kahvesaati girlmomm 1 bucukyan sonra kısa cumleler kurmaya baslamıstı vermem . Gitme . Öpme gibi… Sonra iki kelime oldu cumleler böle böle arttı . Suam dört yasında çok akıcı konusuyor.
girlmomm MinikPandam_ maşallah 🧿 dedikleri gibi ilk konuşsun diye bekliceniz sonra sussun diye diyolar ya😁🥰😂
Usnac1995 A2B4 24 aylık bebekte yaklaşık 30-40 kelime iyi mi. Tabii , otur demiyorda otuuu diyor. Ya da oldu diyeceğine ooodu gibi kelimeleri var. Fakat cümle yok. En fazla Anne otuu, anne deeeh ( gel) dedi. Akıcı bir konuşma yok yani Sizce terapi gerekli mi
girlmomm Usnac1995 vallahi bilmiyorum ki canım ama anne otu diyorsa 2 kelimelik cümle oluyor bence ya
girlmomm defnemiraybebek benimkide 15 ay 10 günlük anne gel nadir dediğiniz gibi öyle anne baba mama vs hep kelimeleri var
Zlm girlmomm konsumaktan kastınız cümle mi normal bizim gibi konuşması mu 15 aylık ikili 18 aylık 3 lu cümle kuruyodu. 20 aylıktan beride nirmal bı şekilde konusuyo
girlmomm Zlm maşallah ne güzel 🧿😍 benimki 15 aylık öyle anne baba meme vs kelimeler var sanki bugün ilk kez anne gel der gibi oldu 🙏
Usnac1995 girlmomm Sizin posta yazdım ama farklı bir arkadaşa sordum canım 29 aylıkmış onun bebeği. Teşekkür ederim yine de ❤️
Alyakuss_ Kızımda 18 ayına girecek, düştüm doydum geldim yedim filan diyor bütün hayvan seslerini taklit ediyor ama hala cümlesi yok bence zamanı gelince o da olacaktır 🥰
Zlm girlmomm ☺️ bı kere başladım milyon kere anne diyo günde sizinkide konuşur merak etmeyin yaşıtları ile bir araya getirin çok faydası olur