Sukrannnn benim bebeğimizle de çap canım doktor farketmemişti ben söyledim evet dedi ama aşırı derecede değil dedi 1 yaşına kadar kontrol altında olacak eğer geçmezse Ayakkabı falan alacağız 3 aylığız bizde doğduğundan beri çap ama d vitamininin kalıteli olanını aldım şimdi biraz daha düzeldi çok şükür basmaya da başladı bizimki ben güneşli günlerde bacaklarını açtım hep güneş gördü en iyi tedavi güneş çünkü seninki de düzelir insallah