Merhaba kızlar.. Bu yaşlarda eminim hepimiz zorlanıyoruz her şeyi yemiyorlar. Farklı ne yapabiliriz yemeleri için her gece düşünmeye başladım artık 😒🤭. Kimler kahvaltıya neler hazırlıyor sizin çocuklar en çok neleri seviyor fikir olsun hepimize.. Birbirimizden güzel tarif ve fikirler buluruz belki 🌸
Benim kızım yumurta, peynir, domates, zeytin asla yemez..
Bende omlet yapıyorum azıcık peynir rendeliyorum yumurta süt un baharat çırpıp yapıyorum sadece bu şekilde peynir ve yumurta yiyor onun haricinde Krep seviyor, Patates kızartması.. Bu kadar diyebilirim..
Menemen seviyordu artık ağzına bile sürmüyor zorla versem de tükürüyor. Omlet, krep, patates dışında yediği bir şey yok. Belki sizlerden güzel fikir gelir dener beğeniriz 👌🏻❤