kızlar merhaba 1 ay 3 günlük bebeğim var emziriyorum fakat göğsümün biri küçük biri büyük büyük olanı emzirmeye özen gösteriyorum fakat artık göğsümün ucu yara ve çok hassasiyet var bu göğsümün birbirinden farklı olması neden olur ve nasıl geçer bilgisi olan var mı